Det er ikke bare bare

Da har det siste besøket mitt dratt og jeg sitter her etter 3 fantastisk flotte dager :))nå trodde jeg att jeg ble alene men neida ei venninne er på vei og i morgen blir det selskap igjen med venninner på besøk :)det er ikke bare bare å fylle 50.

Jeg har lært att når mann blir 50 må en godta å dumme seg ut og en må godta å være tøff :))tror jeg bestod begge deler med glans:)

salen var fint dekket og pyntet

der var hyggekrok til barna hvor dei også kunne tegne

meg og min kjære :))

2 små som sang bursdagsang til ho bestemor 🙂

mi skjønne ynstepie

mi nydelige elsdte pie :))

min flotte ynste gutt :))

Desverre kunne ikke den elsdte komme men det får vi ta igjen

flott er både han og vårt yngste barnebarn uansett :))

når mann blir 50 nytter det ikke å være blyge,så da selskapsleken gikk og jeg til slutt måtte på sena og trekke på meg blondene var det bare å la det stå til :))men jeg nekta å ta av buksene da hi hi

ja ja :))

Har ikke spurt om lov å legge ut bilder av familie så det meste forblir privat :)kjekt var det iallefall

og etter en veldig hyggelig dag og kveld overnattet halve gjengen medan resten drog hjem.Da gårsdagen opprandt skindte sola og vi kunne nte en deilig sommerdag,det ble grillet påny da vi løvde veldig mye mat


et lite sniktitt bakom huset vårt i går,hvor noen av oss har benket oss til grillmat og kos

og når mann blir 50 kan en være tøff :))så da var det bare å hive seg uti det og kose seg med ei henrykt veslemor som fikk tur på bestemors rygg

det vart bålkos i fjøra

krabbefangst

og utslitne gjeste som sovna i dei rareste stillinger :))

Jeg må få takke mine flotte skjønne barn for en fantastisk flott helg og feiring av min 50 årsdag :))glad i dokke alle sammen

28 kommentarer

Siste innlegg