velsignet deilig

Jeg er virkelig glad i sykkelen min og etter flere dager med festligheter og vel mye av det søte

var det utrolig deilig å våkne utkvilt etter 11 timer i sengen :))en rolig frokost og så ut på sykkeltur

Opplett men skyet har det vært i dag og nå ser jeg en stripe med sol,varmen derimot har uteblitt for vinden er kjølig,alikavel var det så deilig og bare trille avgårde i dag:))

hvet ikke om denne damen var så begeistret for meg da :))for jeg måtte ha et bilde av egga hennes

Stakkaren var naturlig nok redd for egga sine så jeg tuslet for vekk igjen også.

Fikk et bilde av en strandsnipe også

Det dufter av søt honning ute,kanskje ikke så rart så masse blomster som vokser overalt hos oss nå da

denne vakre blomsten vokser i mengder nede ved sjøen,den likner både på sørlandsvikke og fuglevikke,men i følge min blomsterbok finner dei ikke her hos oss,noen som hvet?

og denne tror jeg er en gul flatbelg,nydelige er dei uansett navn :))

noe mer har jeg ikke gjort i dag men det er greit det også :))

24 kommentarer

Siste innlegg