en alsidig dag

Da var nok en dag over og den har vært alsdige:)Etter frokosten var det frem med sykkelen,det var dugnad på huset hvor min 50 årsdag ble feiret,nå har vi lakket alle dei nye panelveggane slik att treverket ikke gulner.

Ingen fortalte meg att det var usigelig varmt ute,og jeg som kledde meg til iskalde nordavind,du og du kor eg fikk svette og plaggene falt et og et.

Måtte knipse et par blomsterbilder  dag også

Jeg har hatt besøk av yngstesønn også,veldig hyggelig det :))

Ellers har dagen gått i litt rydding og stell av klede,rart kort det samler seg i disse dager da svetten sitter løst,jada den trasige overgangen plager meg veldig nå om dagen,sånn sett skulle jeg hoppet i sjøen daglig :))

Eller kledd meg i slike deilige luftige bluser som snille bloggvenninne Grete sydde til meg :))

Kunne jo ikke gå i det da jeg lakket men no er det godt å sitte litt lettere kledd da :))

jeg har vist blusen før men da var den ikke så god å se,så her kommer en liten bildeserie:))

ja dette kommer garantert til å bli sommerens favorittplagg,luftig og behagelig å ha på,og så elsker jeg fargene om mønsteret.

Det har regnet litt nå i kveld ,men det var ikke overaskende så lommert som det har vært i hele dag,ønsker dere alle en fin kveld

15 kommentarer

Siste innlegg