Lørdag

Det er lørdag og ute har det regnet jamt i hele dag,ikke styrtregn men nok til å bli våt.

Hva gjør mann da på en slik dag?jo en rydder,vasker hus og klede så setter en seg i bilen og drar på handletur:)

No var jeg så heldige å få noen gavekort i gave på dagen min,den ene kunne brukes på amfi :)) jeg har sett etter ny jakke en stund og i dag kom jeg over det jeg ville ha:)og gavekortet ja det rakk til mer en 1 jakke :))

det ble en regn/tur jakke og den puster

det ble en allværsjakke,

og jammen rakk det til en fjell/turbukse også:))så nå er jeg rustet til allslags vær :))

Neste gavekort er på hagesenter så den skal få vente til drivhuset er på plass:)så får jeg planlegge utifra det.

Drivhus ja,det tar sin til siden vi må gå og vente på gravemaskin:(men min kjære har da fått heim grunnmulen som huset skal stå på

sukk det frister å grave for hånd men jeg kan ikke,kroppen ville ha skreket og det orker jeg ikke så da får jeg bare vente til karane får tid :)det blir uansett ikke noen avling i den dette året.

Ønsker dere en fin lørdagskveld

10 kommentarer

Siste innlegg