nyter

God søndag,her nyter vi goværet,ja for sola skinte fra en blå himmel først på dagen,så skyet det til men varmen var og er her ennå :))vi har sløvet og kost oss ute

jeg har strikket og det eneste som hørtes var fuglekvitter og elvasus

enkel grilling til middag

og blåbær og villbringebær fra fjorårets høsting med vaniljekesam til :)))mmmmm deilig

tomatplanten min fikk lufte seg ute i dag :))jepp det har kommet blomster på :))

jeg har sådd fylte rosa flittigeliser,og her kommer det hele 5 planter :))

Ellers har jeg luket litt i ett blomsterbedd i dag,skal flytte noen stauder slik att dei ikke kommer i veien når gravemaskina kommer og graver for drivhuset :))

Noe skal flyttast og noe skal dumpes,så får vi se om noe nytt skal kjøpes etter att drivhuset har kommet på plass :))

sein blomstring hos meg ,men no kommer det flere vakre blommor

selvsådde lobelia,endelig begynner dei å blomstre

og her har det forvillet seg noe jeg ikke har sådd :))skal tro hva dette blir da?kanskje et appelsintre eller mandarin :))

Håper dere også har en fin søndag

12 kommentarer

Siste innlegg