en deilig sommerdag

Her inne i fjorden fikk vi endelig en deilig sommerdag igjen :))jeg har faktisk vært ute fra 10 til 8.30 :))og på den tiden har jeg måtte skifte til tørre klær 4 ganger  og dusja 2 ganger hi hi og dette er bare begynnelsen .

Vi har jobbet i hagen,jeg klipte gresset på min nye plen og mannen gav meg en utfordring som jeg egentlig ikke ønsket.Jeg hadde en rhododendron som jeg hadde planer om att skulle få stå på oppsiden av drivhuset,men da jeg rundet hjørne hadde han jammen tatt traktoren og løftet den opp :((så da var det bare å finne en ny plass å plante den,jeg grov men han måtte ta den tunge jobben å få planten i hullet:))

Så var det rødpilen da,den løftet han også opp og kjørte bort til grønnsakshagen,sukk jeg prøvde å spa et hull til den også borte med grønnsakshagen,jeg ble rimelig frustrert og ombestemte meg,lot den få stå der den var plasert og la jord rundt rota istedenfor :))så kan den bare stå der ikke sant,har ikke helse til å grave og flytte disse svære røttene.

Så kom minste jenta vår og kavaleren og da grillet vi ,og før vi var ferdige kom søstra til min mann med mann og datter,da ble det middag på dem også :))veldig greit da med gassgrill.Etter middagen ble det kaffe og sjokoladekake og da kom svigermor ut også og jammen kom ei venninne me :))det ble derfor en sykkeltur etter kaffen :))

Slik går dagene her hos oss,masse besøk masse hagearbeid og i dag masse sol :))har ikke tatt bilder i dag det får eg gjøre i morgen :))iallefall av endringane i hagen :))

 

6 kommentarer

Siste innlegg