skal jeg le eller gråte

I dag fikk vi tilbake den deilige sommeren,fikk klippet litt kanter ved veien før jeg sette meg på sykkelen og syklet til Viddal for å bade :))

så langt så bra :))etter dukkerten sette jeg men ned på stranda  men da jeg skulle reise meg opp igjen skjedde det noe i korsryggen :((har aldrig hatt så vont før,så jeg måtte bare takke for laget og sykle hjem,det var vel no eg skulle gråte for det var vondt å sykle også :((2 palarginforte +en time på sofaen og fortsatt like låke,jeg gikk en tur rundt garden,på grus og over mark i håp om att det ble bedre men neida er like låk eg da :((får bare håpe det er bedre i morgen,vi skal tross alt på tur snart.

Noe glede fikk jeg alikavel i kveld for no skjer det saker i hagen :))

endelig kom gravemaskina :))og det blir gravet til drivhuset mitt :))

ingangen blir mot veien så en murstein måtte flyttast

ingen sak det med gravemaskin :))no ligger den pent på den andre siden.

No blomstrer duftrosen min også skikkelig :))heldigvis ble den ikke ødelagt av regnværet

det yrer av knopper

nerbilde av rosene :))

heller ikke margarittene tok skade av regnet

dei er heller overdådige no :))

og pelargoniane som står under tak stort sett i skyggen ,ja dei stortrivast dei :))

Så når jeg tenker over dagen så kan jeg vist både le eller smile :))og gråte for den fortærande ryggen,ja ja i morgen er det sikkert bedre :))

24 kommentarer

Siste innlegg