en bedre dag

Ja jeg har en mye bedre dag i dag :)gårsdagen skal jeg glemme håper jeg slipper å oppleve noe slikt flere ganger for det var ille.

Jeg har holdt meg hjemme,holdt meg stortsett oppreist da det er verst å sitte,men no har medisinen begynt å virke så da slapper jeg av og kan sitte igjen :))blir uansett tidlig senga på meg i dag også.

Min kjære har jobbet med grunnen under drivhuset i dag,utfordringen er att vi havnet på berg,så det måtte støypast fundament for å få en bein start på muren

som dere ser har han en utfordring

men no er han i gang ,i morgen kommer forste rast på muren på nedsiden,først da kan han finne ut hvor mye fundament som trengs på oppsiden:))

Jeg har puslet og ryddet litt inne,slk at huset ser bra ut når vi reiser på ferie,jeg har kokt kaffe og sørget for at min kjære har hatt mat og drikke i varmen :))ellers har jeg vært tilskuer og litt handlanger og siden jeg skal pleie ryggen så kunne jeg like godt rusle litt rundt og knipse blomsterbilder :))

nydelig vær som dere ser og jammen oppdaget jeg att denne vakre stauden hadde forvillet seg bak fjøsen også :))og det er helt ok for den er jo så vakker

nå blomstrer den nede ved elva også og her har den 4 greiner:))ved siden av har jeg en stor bukett med reinfann som er i ferd med å blomstre no

jeg har en tue med reinfann til og inni den vokser en ugressklokke,helt ok her nede ved elva men jeg hadde problemer med å bli kvitt den i hagen.Den var der da vi flyttet hit ,men den formerer seg med rotutløpere og kom i altfor ukontrolerte mengder,nå er jeg kvitt den i selve hagen så får den bare kommer ved siden av garasjen:))

no blomstrer rosespireaen,den er nydelig synes eg :))

Vi venter en nydelig dag i morgen også så endelig kom varmen og sommeren tilbake til oss også :))

13 kommentarer

Siste innlegg