Siste kveld

siste kveld på sunny beach bestilte vi en helaften på en restaurant oppi på høyden,vi ble plukket opp med buss og guide fra startours.Turen opp tok ikke mange minuttene men du for en flott utsikt vi fikk

her ser vi hotellet vårt fra baksiden,bygningen til venstre på bilde

her skulle det tydeligvis drikkes for vi ble ledet til vårt bord og der stod det 5 vinflasker ferdig åpnet + hver vår brus,vi måtte jo flire litt og 16 åringen fikk store øyner :))

men denne flotte kjekke gutten har heldigvis fornuftige foreldre :))så vinen ble byttet ut med ennå mer brus og siden verken jeg eller min svoger heller drikker vin så byttet vi ut 3 hele vinflasker i 6 flasker brus + vann :))

Vi fikk 2 forreter hver hovedrett og dessert,maten var god den men ikke det beste vi hadde fått servert i sunny beach

første forret var en salat,min til høgre og min svogers til venstre :))har tåler hverken ost eller tomater og fikk dermed en talerken full av bare agurker

forret nr 2 ble ikke knipser,men her fikk vi en stekt potetkake med soppsaus på,siden dette inneholdt melk kunne ikke min svoger spise det heller så han fikk 4 hele sopp,hmmmmm det ble mye latter ved borde for han hadde nettopp bekjentgjort att skogbunn åt han ikke :)))men soppa gikk ned dei

Hovedretten var ukens første kyllingmeny

ikke noe å si på dette da,men min kjære svoger som ikke tåler diverse kunne ikke ha på saus så det såg noe tørt ut da maten hans kom på bordet

så enkelt er det ikke i utlandet når en har intoleranse mot mange ting,det gikk jo greit og vi ble mette.

Etter maten var det musikk live

så kom showet ,her skriver jeg ingenting viser bare bilda 🙂

da håper jeg dere likte showet vårt :))og jeg må få takke for følget

og da spesielt til min kjære søster svoger og nevø som vi storkoste oss ilagmed 🙂

dagen etter var det heimreise og der hadde vi ennå et par overnattinger hos min søster før vi kjørte hjemmover gjennom nydelig norsk natur

vi overnattet på øystesehotell

utsikt fra rommet :)min manns søskenebarn bor her så vi overasket dem med et uventet kvelsbesøk

denne stuen er fredet ,dden er bare så utrulig flott synes jeg

Neste dag går videre og vi kjører over vikafjellet

på høgda satte vi fra oss bilen og ruslet litt

det var bare så godt,litt kaldt men friskt og godt alikavel

og så avsluttet vi med et hyggelig besøk hos bloggvenninne Greta.

Da ønsker jeg dere alle en nydelig fin dag