Stein på stein

gress er godt å gå på men du for et arbeid å slå,masse blomsterbedd er vakre men dei må lukast og stellast :))stein elsker eg for det er vedlikeholdsfritt :))derfor vil jeg ha stein rundt hele drivhuset.No kunne vi helt klart kjøpt et lass med stein,men det er nok å ta av rundt omkring og god trim er det så ved å hente en traktoorskuff no og da så blir det :))og i kveld hentet vi et lass

det er like mange steine når dei skal opp i skuffen som når dei skal ut av skuffen

dette blir bra,vi har fylt opp med 2 lass nå ,på toppen skal vi ha singel og det har vi liggande klart bak fjøsen


 

fortsatt masse stein som mangler men det kommer seg,så kan jeg pynte opp på utsiden til våren med noen krukker med sommerblomster:))

måtte bare forevige en sløv humle,den brydde seg ikke om kameraet som omtrent låg oppå ryggen :))

fortsatt endel fin blomstring i hagen

jeg sådde noen sommerblomster i vår,men det såg dårlig ut med den saken,så da jeg skulle besøke bloggvennine Grete på Lista tok jeg dei spede små plantene og plantet dem ut.

Det gikk jo veldig greit det selv om blomstringen har latt vente på seg,den ene er flittigelise som nå står full av knopper

og nå som vi skal ha sol resten av helgen håper jeg att mange knopper springer ut :))jeg sådde også sommerasters,vel dei står i knopp dei også inne i drivhuset men det bilde får kommer når dei blomstrer :))no skal fruen finne senga og en god bok tror kroppen blir glade da

14 kommentarer

Siste innlegg