Nytt liv

Det har vært en nydelig dag her inne i fjorden også,men som hos dei fleste så er det kun sola som varmer no.Mannen lurte på om jeg ville være med på sykkeltur i førmiddag,han hadde oppdaget en kjenning som låg ved gjestehavnen på Bjørke,jeg fikk på sykkelkleda og så for vi,det var utrolig hyggelig og veldig kjekke folk :))

det ble noen timer i båten med kaffe og hyggelig prat.Vel heime lette vi fram grillen og lagde oss middag ute,idet vi var ferdige kom vår elsdte datter med familie ned fra hytta vår som dei har brukt i helgen :))det vart middag på dei også

barnebarna vår hadde med søskenebarnet sitt fra farsiden også,ei søt lita jente

veslesnuppa vår har på seg Bulgariakjole som vi kjøpte på tur i sommer,den sette hun stor pris på 🙂

Da dei reiste var det på tide å plante et nytt liv i drivhuset mitt :))ja vi handlet i går og det er fullt mulig å plante i drivhuset allerede no

ser dere hva det er :))

jepp jeg har fått mitt eget druetre :))ikke bare en men to 🙂

et med blå druer og et med gule druer :))og dei gule gir oss en klase i år om dei veks og modner da :))Druene er plantet rett i bakken,neste år skal vi bruke plantekar til andre vekster

måtte pynte litt forran drivhuset også :))så to små vintergrønne og en høstasters ble kjøpt og plantet:)

og som dere ser hadde vi litt singel på i dag

det kommer seg litt etter litt no begynner iallefall framsiden å bli ferdige

vi kjøpte en hagehortensia også,den skal på oppsiden av drivhuset bare jeg får flyttet noen planter som er der fra før.

Det melder sol i morgen også,så da får jeg se om ikke litt meir kan bli gjort rundt glasshuset mitt som barna kaldte det:)

18 kommentarer

Siste innlegg