Litt roligere

I dag lar jeg dagen flyte og være litt roligere en det har vært dei siste dagene :))

Jeg har vannet både i drivhuset og i krukkene mine,trodde det skulle komme regn og hjelpe meg med den biten :)men regnet har uteblitt og glad er jeg for det.

Fikk litt dårlig samvittighet når jeg las kor dyktig kjære Grete var som husmor i går hi hi så jeg kom meg ut av senga kl 7 i dag og 8,30 var alle gulv nyvaska og vene og teppene ristet og luftet :)så da har jeg igjen god samvittighet.

Ruslet ut i hagen og plukket siste rest av solbær og litt rips,det gikk rett i saftkokeren så noe rensking behøvdes ikke,når bære står og safter seg kan jeg trygt sitte på rumpen og bare slappe av:))kjenner att det gjør godt i dag.

Om jeg gidder skal jeg ta inn siste rest av rips også i dag,vi får se hva jeg orker kan jo være greit å si seg ferdige med hagebærene også 🙂

Ute er det skyet men fin temperatur,jeg kan kjenne lukten av høst nå synes det lukter så friskt på denne tid av året:)

Håper dere alle har en fin dag i dag 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg