regn

God morgen.

Etter noen utrolig flotte dager så våknet vi til regn i dag,heldigvis blåser det ikke så det er mulig å bevege seg ute uten full oljehyre på.

Regnet gir meg mulighet til en sløvedag :))kanskje det er en mening med det hi hi.

No roer jeg helt ned med god morgen norge,har satt en brødeig ellers har jeg ingen planer for dagen,kanskje jeg bare skal ta med et lite strikk og gå på kaffebesøk i dag :))tror kroppen min trenger det jeg.

Skulle egentlig være med svigermor til nærbutikken,ikke så veldig nær men det nermeste vi har :))halvtimen å kjøre 🙂

No ville mannen att jeg skulle slappe av i dag så kunne vi to ta en tur til butikken i kveld istedenfor :))så da blir det sånn da.

Jeg får gjøre ferdig denne genseren tenker eg

en genser yngstejenta vår har arvet men så var armane litt for korte,da strikker jeg nye bråt på som er litt lengre :))

Ønsker dere alle en nydelig dag

24 kommentarer

Siste innlegg