Innesysler

God morgen.Jeg har vist funnet meg til rette inne :))men hvorfor ikke ute er det litt vått ,og det kommer bittelitt regn.

Jeg lager ostekake,vi i soknerådet skal ha kirkekaffe på søndag til ære for den nye presten som har sin første gudsteneste hos oss på søndag 🙂

No hadde jo jeg ønsket å få ta del i soppdagen med soppkontrolør på søndag,men men ny mulighet neste år :))

No har jeg ferdigstilt grønnsakene mine :)blir spennende picles håper jeg

grønnsakene har lagt i saltlake i natt,så skulle dei koke i nytt vann ca 2-3 min 🙂

Så kokte jeg opp en lake av edikk,sukker,hele sennepsfrø og hel pepper,denne laken har jeg slått over grønnsakene og slik skal det få gogjøre seg en uke før vi kan prøvesmake :))

Ellers er jeg i gang med strikkepinnane

har såvidt begynnt på mønsteret:))men det er veldig kjekt.

Dagen min blir nok mest viet strikkepinnane tenker eg,må jo uansett gå her og passe geleen som skal helles over ostekaka :))

ønsker dere alle en fin dag

13 kommentarer

Siste innlegg