Oter

God ettermiddag :))i dag har jeg ikke vært mye hjemme,jeg lette fram sykkelen og syklet til ei venninne og der ble jeg noen timer.Da jeg kom hjem fikk jeg besøk av yngste sønn og når han for ut ringte elsdte sønn:))

Da jeg syklet til venninna mi oppdaget jeg nok en gang en oter,og den fulgte jeg en god kilometer:))men det er ikke lett å ta bilder for denne jaktet på fisk og var rask å dukke under,men jeg tok uansett en liten bildeserie :))

dukker etter fisk

fortsetter videre

videre gjennom tang

under vann,en kan se boblene stige til overflaten

jakter videre :))

stille glir den gjennom vannet

runder en stein

kaver videre over tang

ferden går videre og det gjorde min også,hadde ei venninne som ventet så jeg måtte bare sette meg på sykkelen og takke videre,medan oteren svømte videre på sin jakt etter fisk :))

12 kommentarer

Siste innlegg