innedag

God morgen.

Da er vi på Leira og jeg kjenner att det er her jeg koser meg mest :)hvem skulle tro det for 18 år siden.

Ute striregner det men det gjør ingenting for min del,jeg har nemlig planer om å kose meg inne uansett :))

Klesvask er påsett,4 brød er satt inn i ovnen og 6 brød står til heving,det knitrer i vedovnen ,kan det bli bedre en lørdags morgen 🙂

Innimellom huslige sysler har jeg planer om å strikke og ellers bare slappe av og kose meg:)Vi skal til med den siste uken i oktober,neste helg skriver vi november og i min verden betyr det vinter,synes denne høsten har gått rasende fort,plutselig er det jul :))

I alle år har jeg begynt på julebaksten på elsdte sønn sin gebursdag 9 november:)og i år fyller gutten 30,gurimalla så gammel jeg er blitt hi hi,

Om jeg begynner så tidlig i år er heller tvilsomt,vi er ikke så mange i hus lenger som spiser småkaker hele vinteren,men hvem hvet jeg har det med å ombestemme meg :))og kakene er desidert best før jul så da så.

Da ønsker jeg dere alle en fin dag

4 kommentarer

Siste innlegg