bare tull

ja i min verden er denne snuingen av klokka bare tull,jeg var oppe og ute av senga kl 5.30 ny tid,kroppen vil jo opp til sin vandte tid og mørkt er det åkke som synes iallefall jeg :))

Det gode med å komme seg på føttene tidlig er jo att en får så mye mer ut av dagen 🙂 selv har jeg forberedt ferdig dagens middag

ytrefilet av hjort

denne ble sånn passe rosa :)jeg skal servere den med fløtesaus og stekte traktkantareller,gulrøtterog grønnkål fra egen hage :))

Men det er høst ennå og da smaker det med litt søtt attåt middagen  så her blir det tilslørtebondepiker til desert i dag

veldig greit å ha ferdiglaget eplemost i fryseboksen.

Ute regner det littegrann men det er 12-13+ og vindstille så det er ikke så aller verst alikavel.

Her skal vi nok stort sett slappe av og nyte søndagen,mulig yngste sønn kommer en tur og hvem hvet det kan også tenkast att jeg tester ut fiskestangen :))men nå skal jeg strikke litt.

Ønsker dere alle en fin søndag

 

12 kommentarer

Siste innlegg