nye bruktfunn

Da var treningsøkten over for i dag,litt stille hos fysio da fysioterapauten var borte i dag og hun som var der forsvant også,men vi var 2 på trening i dag så det gikk greit :))

Da jeg våknet i dag trodde jeg det ville bli brukbart vær ute,men du og du kor det har regnet.No er det opplett,men no er jeg hjemme også ;))

Det første jeg gjorde etter fysio var å ta turen innom bruktbutikken siden den ligger like ved :))det er utrolig masse flott der men begrenset hva jeg kan bære i gangen :)så det blir helt sikkert flere turer dit .

Dagens fangst ble førs nok et vakkert lite fat:)jeg har det med å falle for dei friske fargene hi hi

20 kr er jo givande da

Så har jeg blitt innspirert av engla:)hun forvandlet en litt kjedelig blomsterkrukke til en skikkelig lekker en,jeg ble som sagt innspirert og jaktet på krukke selv i dag :)og en ble med hjem

30 kr for denne :)hvilke farge min blir etterhvert får vi se,jeg skal tenke på det noen dager

På vei nedigjen til sentrum var en bil i ferd med å rigge seg til,det var spekepølser og honning som skulle selges.No er jeg litt svak for slike pølser så en ble med hjem 🙂

trollsnabb med moskuskjøtt :))ja det måtte jeg bare smake,og den var utrolig god  og litt eksklusiv :))

Videre hadde jeg planer om å kjøpe meg en genser,og hele 3 ble med hjem

fargerike disse også:)

Da skal jeg være fornøgde en stund:)men no skal eg opp og hilse på veslejenta som kom hjem fra usa i går,))

12 kommentarer

Siste innlegg