Jeg måtte bare :)

Da er uke nr 7 over når det gjelder treningsopplegget hos fysio,tenk bare en uke til :))etter det blir det egentrening hjemme og det skal jeg greie .

I går gikk jeg og såg på gardiner til huset vårt i Volda,jeg fant mine drømmegardiner,men dei kosta litt så jeg kikket videre.Fant et annet par til halve summen men så var det noe med drømmegardinene da :))

Jeg grublet i går kveld og da jeg våknet i dag kom gardinene for meg igjen,så jeg måtte bare ha dem :))

Dermed gikk turen til princess etter treninga i dag :))

fargen lyger her for dei har en dypere rødfarge enn på bilde her,i helgen blir dei med til Leira der vil jeg sy opp ca 15 cm nederst så dei ikke ligger og kviler på gulvet,en liten runde med strykejernet og så skal dei få komme til heder på hybelen i Volda før vi flytter opp en etasje :))

På veien gikk jeg forbi et kastanjetre og der fant jeg noen flotte kastanjenøtter,det kan bli noe fint av ikke sant :)) så jeg plukket dem med meg

jeg hvet om et par tre til så er det fint vær i morgen kan det hende jeg tar en tur og finner noen flere :))

Jeg ble den lykkelige eiger av ikke mindre en 3 koslige magasin i dag,så da har jeg masse kos og innspirasjon å lese på

og innimellom alt så finner jeg tid til strikketøyet mitt 🙂

jeg fikk kjøpt maling til krukka mi i dag,hva jeg tenker får dere vente og se i tilfelle det ikke blir slik som jeg håper på :)) ønsker dere alle en hyggelig kveld

10 kommentarer

Siste innlegg