julemesse

God lørdag :))ja etter en rolig og god start på dagen i Volda fikk vi ferdig det 3 tilhengerlasset med hageavfall,det er bare så utrolig kor det har grodd i dei åra vi har leigd ut.Fortsatt er det masse igjen men det ser brukbart ut til vinteren så får vi se igjen til våren om mer må kjørast bort .

Da vi kom til Leira gikk jeg på julemesse som skal være her inne både i dag og i morgen,og litt ble med meg hjem:)

Etter å ha bakt brød og stekt middag i bakerovnen i Volda med bare oppvask kluten til hjelp kjøpte jeg et par nydelige grytekluter 🙂

det er min venninne som har sydd disse,hun syr alt fra vesker,duker,grytekluter og andre koslige småting 🙂

Jeg kjøpte noe i glass også men siden det er gave får bilde komme etter jul :))

Men litt julebakst ble med hjem 🙂

strandabakkels:)

5 forskjellige mønster var det i pakken med hjemmebakte bakkelser

jerna til disse nydelige kakene er hjemmelagde,en kunne velge jern med mange flotte motiver,det var ikke elektriske jern,men slike som en må snu selv da kan dei brukes over ild også skulle jeg tro 🙂

Jerna var dyre så det kjøpte jeg ikke ,men kaken ,ja dei skal i boks og gjemmes til jul :))

Etter julemessa fikk jeg lagt opp mine nye gardiner som skal være i Volda

Dagen går ellers i klesvask og så skal jeg finne frem et lite strikketøy :)) håper dere også har en koselig lørdag

19 kommentarer

Siste innlegg