Strikkekafe

Det er mandag og da har vi strikkekafe her i bygda :))vi var bare 6 damer i dag,men vi hygget oss godt alikavel :))

Det har vært et nydelig vær,egentlig skulle jeg ha syklet ,men jeg valgte en lettere løysing og fikk haik med ei vennine :))

før jeg kom så langt fikk jeg ryddet og støvsugd i leiligheten,og jeg fikk tørket færdig bæra mannen plukket i går

nå har dei kommet i glass og kan nytes når vinterkulden og snøen gjør sitt inntog.

Etter strikkekafeen ventet jeg besøk av yngste sønn,men før han dukket opp fikk jeg overaskende besøk av ei venninne :))så her har det i grunnen gått slag i slag i hele dag,veldig koselig har det vært :)nå har jeg ryddet,pakket og gjort klart til å flytte til Volda resten av uken :)3 dager til nå så er timene hos fysio over,men jeg kommer til å fortsette treningen hjemme :))

Men no skal jeg strikke litt og så blir det bonderomantikk på tv litt senere :))

13 kommentarer

Siste innlegg