kastanje nøtter

Da jeg var ferdig på trening i dag fikk jeg lyst til å se etter hamsen på eikenøtter,jeg viste om et eiketre i Volda så jeg hoppet av bussen nede i sentrum,men det var ikke rare greiene jeg fant

en stakkars eikenøtt og ingen hams å se,men til min store glede såg jeg et kastanjetre på andre siden av gaten :)) og her var det masse hærligheter 🙂

et brett stappfullt av glinsande vakre kastanjenøtter

jeg kunne ha plukket det mangedobbelte men fikk slik neglebit att jeg til slutt ikke greidde å bevege fingrane så jeg var tvungen til å stoppe.

Men hallo her er det nok til masse fint ikke sant :)) i dag har vi hatt hybelen full og 3 middagsgjester så nøttene har jeg ikke fått gjort noe med,våte er dei også så det kan være greit å la dem tørke litt før jeg bruker limpistolen :))

Nå har besøket vårt reist så resten av kvelden blir det strikking og så må jeg lese og kose meg med blogginnlegg :))

18 kommentarer

Siste innlegg