8 uker

God morgen.

Tenk det har gått 8 uker siden jeg begynte i treningsforsøket på hoftene:)i dag har jeg min siste treningsøkt der 🙂

Jeg skal ha en time til,det er ikke trening bare en liten test for å se fremgangen som har blitt etter til etter 24 timer med trening fordelt på 8 uker 🙂

Det har vært det samme på hver trening

10 min oppvarming på sykkel eller tredemølle

så disse fire øvelsane hver repetoar er 10 ganger pause så 10 ganger til


knebøy


ligg på siden og løft ene foten,vi trekte knea mot oss og løftet bare kneet


stå oppreist eller legg armene på en benk,løft ene foten strak bakover uten å bøye ryggen

tre en strikk rundt foten og trekk ut en vekt,vi låg på mage med beina rett opp,trekte så vekta ut med bare muskelen mellom fot og kne,resten holdt vi stille.

Etter disse 4 øvelsane avsluttet vi med 10 min sykkel eller tredemølle :))

Hos meg et fremgangen svært målbar,nå greier jeg alle øvelsane uten dei store problema :))så folkens dette kan alle gjøre hjemme så hvorfor ikke spandere en liten halvtime en dag eller to i uken :))

Ønsker dere alle en superfin dag,jeg skal iallefall sta og gjøre disse øvelsane en siste gang i ørsta 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg