Hjertekrans

Det er vel litt seint på dag å si god morgen 🙂

Jeg hadde planer om å nyte dagen ute i dag,men har pådratt meg øreverk i ene øret så jeg holder meg inne.

Siden jeg ikke skulle ut og jeg har dagen for meg selv tenkte eg att hjertekransen jeg kjøpte på nille skulle få en make over :))

utgangspunktet er jo ikke dårligt i seg selv men så har jo jeg samlet masse vakkert ute i naturen da som jeg liker ennå bedre :))

Dermed var det fram med nøtter og limpistol 🙂

og slik ble resultatet:))det gjør ikke noe om flettverket synes litt,men der åpningane ble litt store limte jeg en bøkehams

Jeg er veldig fornøgde ,nå trengtes ikke sløyfa heller,synes den pynter godt nok opp uten:))hjertet er faktisk stort :)27×36 i diametet så den synes godt på veggen og vil stå godt til kastanjenøtt trea og bøkekulane jeg har laget fra før .

 

Ute ligger det fortsatt svært masse snø

inne dufter det av nystekte brød

om litt skal jeg lage en gryte med kjøttsuppe ellers blir det dukkeklestrikk :)det går ikke fort og det jeg hadde begynt på måtte jeg rekke opp igjen,men det blir nok litt etterhvert 🙂

ønsker dere alle en deilig dag

16 kommentarer

Siste innlegg