kosedag

I dag har jeg hatt nok en kosedag,ble ingen bilder men det skal eg prøve å rette på i morgen :))

Jeg og yngste datter har kost oss sammen i hele dag.No bor jo vi i samme hus hun oppe og vi i kjelleren på hybel 🙂 men det er meningen att dei skal flytte ut på søndag og da skal vi flytte opp :)) siden vi er mor og datter blir det jo litt mindre stress for vi går no litt opp og ned hos hverandre hi hi.

I dag har jeg vært oppe og hengt opp mine kjøkkengardiner og stuegardiner :))og det ble så koselig hi hi så no har altså mine julegardiner kommet opp på det ene kjøkkenet mitt :))

Jeg har kjøpt nisse i dag og ny adventstake . Jeg er ikke den som liker lilla best i heimen,så da jeg fant en rød adventstake måtte jeg bare ha den :)) og da ble det kvite adventslys .Hadde kjøpt lilla men dei fikk min datter for hun elsker lilla.

Vi har kost oss med eplemos og vaniljekesam :))kokte en panne full av vesne epler fra Leira med skrell og det hele på,og når det var skikkelig mos trykte jeg det gjennom en sil,mosen havnet i skåla og rasket kunne jeg bare tippe i bosset,superenkelt og kjempegodt :))

 

Da får eg strikke litt skal dukkeklea bli ferdige :))ønsker dere en fin kveld

10 kommentarer

Siste innlegg