Gode naboer

God morgen.Det har blåst godt her i natt og det blåser fortsatt ute,jeg har fortsatt øreverk :((noe som gjør att jeg har tatt paracett både i går kveld og i dag morges,da fikk jeg tross vind og verk en god natt med søvn.

I går kom det pakke i posten og det merket jeg ikke før jeg kom opp etter turen på butikken,vel så måtte jeg ned igjen i dag.

No skulle yngste datter på jobb i Ørsta til 10 så jeg fikk bil ned til postkontoret,jeg hadde da 1 time i sentrum før bussen gikk opp igjen.

Jeg fikk unna litt forskjellig før jeg gikk på kolonialen,i kassa møtte jeg på vår nermeste granne her i Volda,vi bor tvers over gata for hverandre :))og jammen fikk eg tilbud om å få sitte på opp igjen :))lykke ,tenk å ha så gode naboer da:))

Så jeg kom hjem før bussen hadde kjørt fra sentrum.

Jeg fikk kjøpt både melis og konditorfarge så nå har jeg planer om å sette på fin musikk og pynte noen pepperkaker :))

Ønsker dere alle en fin dag og blåser det og regner ute så kos dokke inne

10 kommentarer

Siste innlegg