Mopp til besvær

Da har eg alt rukket å gå en tur i 2,5 time.

I går kveld etter att vi hadde vært på tur stoppet vi på coop,det var 40% avslag på rengjøringsartikler for medlemer,så jeg kjøpte en startpakke av coops moppesystem,det viste seg å være for dem med ekstra glup hjerne :))vi greidde iallefall ikke å feste skaftet i rett lengde.Jeg puttet den i bilen igjen og i dag tok jeg beina fatt og spaserte til sentrum.Går til bilen vår som står parkert der min mann har arbeid :))tar hele moppesystemet og rusler til coop.

Der får jeg tilbud om å prøve en ny pakke,vel ok det bare hun åpnet og prøvde den på butikken først,den var like lite samarbeidsvillig som den jeg kjøpte i går.Nei slikt blir det ikke husvask av så jeg fikk igjen pengane,og ruslet meg hjemover igjen.

På vei opp igjen stoppet jeg ved et digert bøketre :))hadde planer så jeg hadde med en ekstra pose til å samle bøkehams i hi hi.

Halveis heime stopper jeg ved den siste kolonialen og kjøper JIFF sitt moppesystem

Får pakket den ut og det er glede når jeg ser att den oppfører seg helt eksemplarisk mot meg :))

så nå blir det helgavask igjen :))

Jeg hadde kjøpt en ekstra mopp til coop sitt system,den tok jeg ikke med ned igjen,det var bra for jeg kan bruke den til jiff sitt skaft :)) det var flaks for på butikken hvor jeg kjøpte jiff startpakke hadde  dei ikke vaskemopper annet en engangs og det kjøper ikke jeg.

Jeg har vasket den tid vi har bodd her i kjelleren altså :))men det var vår datters utstyr.

Det ble et halvt bærenett med bøkehams,dei skal få henge og tørke seg i lekestua vi har i hagen

Av disse vil jeg lage en dørkrans som kan henge ute på ytterdøra vår,må bare få tak i en oasisring først og bøkehamsen må tørke så den åpner seg skikkelig.

Kjøpte et kubbelys også med timer fugsjon på,29 kr koster dei på europris

den skal få lyse ute på kabelbordet jeg fikk med svigersønnen vår som har bodd her i huset 🙂 jeg skal ha lyset inne i en lanterne,men jeg har den ståande på Leira så jeg får vente til vi reiser inn dit.

Som dere ser fant jeg et par grener med lerkekongler også:)og dei skal bare få ligge som dei gjør no,fint det ikke sant 🙂

 

Hadde egentlig planer om å gjøre øvelsane for hoftene min no,men dropper det,for jeg har fått sånn hodepine no :(( da tenker eg det har vært nok trim i dag så får eg heller ta øvelsane en annen dag

10 kommentarer

Siste innlegg