1 søndag i advent

God morgen.Sist søndag hadde vi nesten 30 cm med snø og skikkelig vinterstemning,i dag er det første søndag i advent og ute pisker regnet mot ruten,det blåste slik i natt at mannen måtte ut og berge bossdunken,det er ikke noe som minner om vinterstemning når stormen raser på denne måten.

Men jeg er inne og inne er det lunt og godt,det brenner i peisen og jeg har lett frem litt adventshygge :))

kirken er på plass,og lysa er tent,vi kan skru den opp og den spiller dei finaste julesangene 🙂

en nydelig engel ertatter den 7 arma lysestaken som ikke ville lyse i år,har kjøpt ny i Volda så det får greie seg 🙂

i det andre vinduet har også englane kommet på plass,dei ble kjøpt for 30 år siden,hode og hender er i porselen medan resten er papir

ikke mye lilla hos meg,men denne duken kjøpte jeg sist advent:)det er ei venninne av meg som har sydd den

adventstaken er det min kjære som har laget en gang for mange år siden :))tror det var på yrkeskulen,nydelig er den uansett.Kommer på att jeg har noen nr jeg skal henge rundt lysene hi hi.

I går var det klesvask og nedpakking av litt som skal til Volda , i dag skal eg slappe av og bare kose meg til vi kjøre bort igjen i ettermiddag .

Jeg ønsker dere alle en fin søndag i advent:)

12 kommentarer

Siste innlegg