Da var hybelen tom

Ja nå har jeg fått tømt resten av hybelen så der er det klart for litt oppussing og vask før vi leiger ut.

Jeg fikk tingene på plass her i hovedelen og jeg tok like godt og vasket kjelleren.

For dem som har lyst å se resten av huset vårt så tok jeg en runde med kamera :))

for att denne kroken skulle være litt lunere hengte jeg opp en kvit blondegardin bak dei røde

Dette salongbordet er i grunnen for stor til møblene vi har her,men det får være slik intil videre så får vi se om vi finner noe mindre

detaljbilde av sølv veggen vår,det ser ut som glittersølv,og skinner fint når lyset rettes mot veggen

vi går ned i kjelleren :))dette bordet er ikke vårt,men dei unge sette det igjen i mangel på plass selv så jeg tok og lånte det i dag for gangen nede var så tom

:))rett fram kommer vi ut i vindfangen,men til høgre her har vi 2 soverom,vaskerom,bad og bud

det lille bade her nede trenger nytt gulv

et soverom,det skal maler og ryddes,en av sengene skal opp til dette soverommet

og her treng vi ikke gjøre forandringer

dei unge har litt igjen som dere ser :)) vel vi skal iallefall ta ut veggtil veggteppet her og male veggene lyse.

Bud og vaskerom er ikke mye å se så jeg tok ikke bilder der,men det er store og romslige rom

beveger vi oss helt opp på loftet så har vi en liten tv stue her oppe,og på begge sider store somslige kott

og et lite rom som er fin til kontor:)

Da har dere fått et lite innblikk i huset vårt i Volda:)huset er i grunnen ikke så stort men innvendig er det gode planløsninger så huset er godt utnyttet og passer perfekt til en familie med flere barn.

Ute er det guffent,et kvitt slør som det nå regner nedi,men det får ikke hjelpe jeg har time på sykehuset og lyt rusle meg ned,i passe gangfart tar det 15 min å gå :))

Ønsker dere alle en fin dag

14 kommentarer

Siste innlegg