Snøføyk

Da har jeg rukket å spasere ned til sentrum som tar meg ca 30 min,kjøpt meg finbukse og bluse+ noen småting til mannen og 45 min senere satt jeg på bussen opp igjen:)

No var det særdeles glatt ute så jeg greidde å dette hele 4 ganger,og hver gang landet jeg på knærne,alikavel gikk det faktisk bra:))godt jeg rakk første buss oppigjen for huttetu for en snøføyk vi har no da

og innimellom er det kraftige kastevinder så vi ikke ser husa til naboen.

Men jeg sitter no varmt og godt i sofaen ,fyr i ovnen ,pizza og ser ut på været

Det er igrunnen galskap å ta ut på tur i slikt vær,men vi skal på tur til Selje,firmatur for mannen og julebordbufet i morgen :))tenker min kjære gruer seg for bilturen som tar litt over 2 timer,og jeg ja jeg skal bare sitte på eg da :))

Skal pakke ferdig kofferten så kan jeg hygge meg med strikketøy resten av dagen :))

Ønsker dere alle en fin helg,)

12 kommentarer

Siste innlegg