Selv produserte bilder

Da har eg hatt en tur til Ørsta,der har vi chlas olsen som da selger rimlige passpatourer:))

Jeg tar jo mange bilder og siden jeg ønsker litt på veggane her i Volda så tenkte eg att egne bilder burde være ok :)) vel jeg bestilte 2 forstørrelser i 40×50,men jeg trodde jeg hadde kjøpt 50×70 hi hi så feil kan mann ta.

Dermed kjøpte jeg for store rammer,noe vi ville løse med passpatourer:),Så nå har bildene kommet i ramme og jeg er svært fornøgd med resultatet 🙂

dette bilde took jeg en dag jeg gikk i fjellet på Leira,vi ser ned på Leira og utover fjorden,litt dis i lufta men bilde lyg litt for det er noe klarere en dette :))

og dette bilde har vi tatt fra hovedveien hvor vi ser utover fjorden mot Sæbø og Urke :)da er det bare å håpe på att min kjære vil henge dem opp til meg hi hi

Med det samme eg var ute og for så tittet jo jeg litt i andre butikker også,ble ikke rare handelen men en fin liten skål ble da med hjem

nydelig glasskål i søjvfarge med lokk,synes den passet fint på spisebordet på stua 🙂

Brøytebilen greidde å hive en fælandes kant forran innkjørselen vår da jeg kom hjem,så jeg måtte ut og spa det vekk før noen kjørte over kanten,det var tungt gitt den satt godt nede i ryggen :(får bare håpe att det ikke kommer mer på en stund,har ikke rygg til all denne måkingen,så nå skal eg kvile litt før eg lager middag,leiter frem strikketøyet og bare slapper av resten av kvelden :))

26 kommentarer

Siste innlegg