Rudolf

God morgen.

I går kveld hadde vi en utrolig hyggelig strikkekafe kveld og jeg ble kjent med ennå flere kjekke damer :)) ei innviterte jeg til å komme på besøk og hun vill gjerne ha besøk hun også og vi bor i samme høgde så det er ikke langt mellom oss :))Det artige var att hun var gift med broren til en dame og en mann (søsken ) som jeg var venn med da jeg gikk på ungdomskulen :))og husker jeg ikke feil så flørtet jeg vist med broren den gangen hi hi,ja verden er virkelig ikke store :))

Før strikkekafeen gikk jeg forbi en blomsterforetning og der,ja der inne stod RUDOLF :))og jeg måtte bare inn og se på ham hi hi,det var kjærlighet ved første blikk så jeg tok ham like godt med meg hjem igjen :)) så nå står han her i stua mi så blid og fornøgde,og når nissefar oppdaget at Rudolf hadde kommet ja da måtte han også komme frem :))

Så nå har altså jeg også pyntet litt til jul :)da gjennstår det røde duker og juletre men det får vente litt til.

Vi ble enige om vaskemaskin i går kveld jeg og mannen så i dag skal jeg ringe og bestille den,da kan jeg slappe av når vi er på Leira og ikke bruke all min tid der til klesvask og det skal bli godt :))

Det er et fantastisk flott vær ute i dag,jeg ser noen røde skyer og det er 1- men jeg må strikke litt skal eg bli ferdige med siste julegave,så vi får se om det blir en tur ut.Ønsker dere alle en kjempefin dag

14 kommentarer

Siste innlegg