Bøkehams kranser

I dag skulle jeg strikke,men blir det gjort ?nopp ikke så mye ennå.

Først ble jeg sittende og nyte morgenhimmelen gjennom stuevinduet

det var så vakkert og det forandret seg mange ganger på en liten halvtime

medan eg viet all min tilstedeværelse til den vakre halvtimen så fikk jeg lyst til å lage et par kranser :)) jeg hadde endelig fått tak i oasisringer og i kjelleren har hadde jeg massevis av bøkehams :)) så jeg lot strikketøy være strikketøy og koste meg på kjøkkenet istedefor:)

et pent band,oasis og bøkehams

først knytter jeg båndet rundt oasisen så er det bare å stikke hamsen inn i oasisen tett i tett :))ikke lim bare stikk

jeg synes dette er så utrolig vakkert i sin enkelhet 🙂

2 stk ble det

så nå begynner det å bli litt mer kos på veggen vår.Disse er ikke julepyntet og kan derfor henge hele året mener iallefall jeg :))

Jeg fikk noen digre kongler med yngstedatter og et par av dem fikk pynte opp hos rudolf og nissen

ikke alltid det skal så mye til :))og jeg elsker jo naturen og da særlig skog og fjell.

 

18 kommentarer

Siste innlegg