min julegave :))

I dag spurte min kjære hva jeg ønsket meg til jul :))vel ikke noe spesielt egentlig,men så tenkte eg att en boblejakke hadde vært deilig å ha :)).

Ikke lenge etter satt vi i bilen,det ble ikke bare en julegave i sentrum,nei vi tok en heldag til  Olden :)) Vi var på skogstad fabrikkutsalg og jeg kunne plukke fritt det jeg ønsket meg hi hi,det ble hele 3 jakker :))bilder ?det må bli etter julekvelden hi hi.

Da vi kjørte forbi Alexandra hotell slo julebelysningen seg på,gubba det var nydelig folkens .

Hadde det vært litt mørkere så hadde det vært som et eventyr,prøvde å fange det på bilde men det vart ikke helt vellykket,men et lite inntrykk får en her.

Skulle ha kost meg litt mer enn jeg gjorde men hodepinen slo rot,nakken har låst seg og når jeg strekker på armen får jeg støt uti fingertuppane ,ja ja nå har jeg dopet meg litt hi hi så det begynner å sige litt av :))

Tok et par bilder før vi kom tilbake til Horningdal,tidligere i vinter gikk der et ras som tok med seg eg hel skog,og hele strandlinja var full av ferdigbarket tømmer

slik låg det rundt hele honndalsvatnet

Vi besøkte yngste sønn som bor der,det var veldig trivelig og han serverte selvbakte grovbrød og deilig pålegg :)) slikt liker en mamma :))

Vel heime sovna eg et øyeblikk på sofaen,men håper jeg er i litt bedre form i morgen.

Ønsker dere en fortsatt fin lørdagskveld

10 kommentarer
    1. Hei. Så du fikk tur i gave også. Ikkje vetst.3 jakker på ein gong. Det er ikkje dårlig. Du er hjelpen ei stund da.
      Vil tro det var eit vakkert skue ja. Så kjekt å besøje sønnen å få heimebakt. Du har lært han godt opp skjønner eg. God bedring og god natt

    2. Jammen var han seint ute med presangen, men du fekk det du ville ha og det er ikkje verst. Eg har ikkje anelse kva eg får, men eg ha ønskt meg ein slik sak som ein trør skoen inn i når ein skal ha skoa av. Får eg det, blir eg storfornøgd, for eg slit verkeleg med å få trege sko av meg.

    3. Tre jakker!! WOW! Jeg er imponert :-))) Heldige deg!
      Trist at du skulle bli syk i dag. Håper du våkner tipp-topp i morgen 🙂
      Jeg har en tante i horningdal. Jeg har ikke sett henne siden jeg var 12år eller no, men hun bor vel der enda 🙂
      Nå skal jeg finne loppekassen, min kropp er også litt mørbanket etter nok et svømmekurs for innvadrerkvinner.

    4. For en lykke å få lov å gå og plukke seg ut alt hva hjertet begjærer på Skogstad! Du har jammen en snill mann. Gleder meg til å se funnene, eller skal vi si gavene? 😉
      Uff, du må ta vare på deg selv og ha riktig god bedring! Jeg lider jo av kroniske nakkesmerter etter skaden min, så jeg vet så altfor godt hva du sliter med.
      Hvis jeg ikke stikker innom bloggen din igjen så benytter jeg anledningen til å ønske deg riktig god jul!

    5. Oldemorbloggen: menn bruker å være litt seint ute med gaver eller :))jeg fikk iallefall plukke ut det eg selv ville ha og da blir det brukt.
      Noe å trekke av seg skoa med ?ja det blir spennende har virkelig ikke hørt om noe slikt eg da

    6. Hege: ikke ofte jeg får en slik mulighet men i går var det vist fritt fram hi hi og jeg ble storfornøgde :))noe har virkelig låst seg oppi nakken men hodepinen er litt bedre i dag da,godt jeg har forte i hus :))en riktig god jul til dere :))

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg