på tide med bevegelse

I dag var det fint vær ute og virkelig på tide med litt bevegelse etter flere dager med god mat og masse stillesitting.

Jeg og min kjære kledde oss og gikk tur oppover,måtte jo få opp pulsen :)) vel oppe øvst på Leira bestemte vi oss for å gå over åsen og det angrer vi ikke på for vi fikk en nydelig tur.

øvst oppe i bygda,og her ser dere min nye fine boblejakke jeg fikk av min kjære til jul

vi trakker gjennom kogen før det bærer oppover

en blir svett på denne turen så det var godt å ta av et lag med klede,da har jeg på fleecejakka jeg fikk av min kjære til jul :)) den tredje får dere se en annen dag for den er i Volda :))

nydelig utsikt fra toppen,jeg elsker denne naturen :))

fin vei ned igjen på den andre siden av åsen

 

 

her ser vi ned på Bjørke

og utenfor bassenget er graset grønt,hmmmm det er tross alt romjul

vi gikk gamleveien fra Bjørke tilbake til Leira og jammen dukket det opp en solstripe i fjelltoppane

da vi nermet oss Leira var veien sperret av nedfalne grantrær så her var det bare å klatre skulle vi komme oss hjem

vel over et tre dukket det opp en ny,ja ja den kune vi gå bak og gjennom i skogkanten.

Det var utrolig godt med en skikkelig tur i dag :))

22 kommentarer

Siste innlegg