1400 l

i dag gikk det fort ,vi var tidlig oppe og kjørte til butikken ,vi skulle kjøpe bark ,1400 liter ble med oss hjem ,men det var ikke nok så vi må nok kjøpe flere liter etterhvert.

det ser jo utrolig mye ut ,men det var ikke det når vi begynte å ha det utover i urtehagen ,nå hadde jeg planer om å bruke litt tid på dette prosjektet,men han jeg bor ilag med ble vist ivrige og begynte å rulle ut ullpapp fortere enn jeg greidde å henge med ,så han begynte å åpne sekker og helle ut han også ,og plutelig var vi ferdige å tømme alle sekker

denne ville være med ,men jeg ville ikke ha den i urtehagen,til det er den vel sulten så jeg bar den et stykke unna og lot den få krype inn i busskassen der :=)

1400 l er som dere ser ikke nok

men det blir fint og det er godt å gå på ,må bare fylle på litt mer :=)

mannen fikk laget dei lange bedda i forrkant,jeg fikk plantet et par rabarbra,så er det bare å krysse fingrane for att rabarbraen og alt det andre jeg har flyttet røter seg og vokser til våren igjen :=)

i går hadde jeg en hel innedag da bakte jeg brød og strikket og såg på tv ,hele dagen :=)

 

16 kommentarer

Siste innlegg