hjemme igjen

I går ble det en lang dag for noen,vi pakket sakene våre og sjekket ut av hotellet før vi kjørte til Dokken,det tok en halv time,en ny dag med pels stell ventet alle hundene ,og jeg startet dagen med å gå tuen jeg gikk lørdag nok en gang,bare att jeg ville gå engre )

jeg gikk den samme landeveien som bestod av grusvei

veien gikk over jorder

skiltet ledet meg til en gapahuk tilrettelagt for rullestol,men tror nok veien må fiksast skal det være mulig for mye sand hadde rendt over veien for rullestol

baksiden av gapahuken,det var 4 personer i denne,og jeg måtte selvsagt skrive meg inn i boken ) dei lette fram en turkart til meg og streket opp med penn hvor jeg skulle gå for å ta en hel sirkel i og rundt granskogen og tilbake til utgangspunktet,dere får bare henge på for jeg gikk i rask tempo )

et lite stykke måtte jeg gå i snø

så var jeg ute av skogen og kunne skimte Dokken velhus på den andre siden av jorde,en fin tur som jeg brukte 1,30 time på )

det nermet seg lunch og jeg måtte gå en runde og se på alle dei fine hundene medan jeg venta ))

vi må ikke glemme TinTin da ,han står i gangen

det var en hund han ikke gikk ihop med,det var grunnen til att dei vart splitta søndag

slik såg han ut på fredag

og slik ble han etter to dager med napping,no synes det ikke så godt ,men han var bare halve seg da vi reiste hjem igjen ))

Turen hjem gikk radigt,vi brukte i underkant av 7 timer og var hjemme i går kveld ca 10.45

en fin helg ilag med en herlige gjeng både på to og fire bein ))

dette er en reprise innlegg fra turen jeg hadde ilag med min datter da hun skulle på kurs for å lære å stelle pelsen på hunden sin,dette var i april 2016

22 kommentarer

Siste innlegg