amputsjon

God morgen.Hadde noen sagt jeg skulle amputere i dag hadde jeg vært lykkelig)nei ikke det att jeg ønsker åmisse en kropsdel,men akkurat no er det noe jeg ønsker å kvitte meg med,en tå (

I natt var jeg sikker på att den tåa skulle brenne opp,er det mulig med en slik smerte tross palarginforte ? midt på natt ble legevaktsentralen ringt og jeg fikk beskjed om å ta ennå mer smertelindring,nyttet det ikke kunne jeg ta ennå mer etter 2 timer,så her går fruen i en lykkelig rus hi hi.

det er en fin dag,sola kommer til å skinne ,men denne fruen kommer til å hompe på krykker for det er umulig å gå på helen i dag( mulig jeg må ringe legevakta i dag også og høre om deter mulig å ta et snitt og få ut verken for den er ubeskrivelig,jeg bruker ikke å klage sånn,men no brenner tåa mi snart opp samtidig som fruen selv fryser,tenk å fryse jeg som sliter med hetetokter )

Men jeg har da inrettet meg greit alikavel jeg,god morgen norge på tv,en mann som kokte kaffe til fruen før han dro på jobb

jeg skal kose meg med fargeboka mi ) den ligger her atmed meg

og vil jeg ha en forandring så ligger et lite strikk på bordet,) en ny klut til bade vårt,må ha fine kluter til å vaske servant og klosett med må vite.

Jeg er lykkelig for i går fikk vi på dei siste veggplatene på badet,nå gjennstår listing så er det klart for å begynne med innredning og det ligger jo klart her på stua )) dette betyr att det nermer seg,får bare håpe att det går fort å få rørlegger når tingene har kommet på plass.

Hvordan min dag i dag blir får vi se,men jeg ønsker iallefall dere en nydelig fn dag

24 kommentarer

Siste innlegg