slik blir det )

God morgen,noen er litt nyskjerrige på denne oppusingen vår  og det har jo jeg også vært svært lenge ) men no er heimen ryddet og ting har kommet på plass,vi mangler bare en rørlegger så vann kan kobles til før vi får tatt det nye bade vårt i bruk.Følger flaksen min meg videre fra i går får vi det i løpet av uken,men om flaksen ikke er med meg krysser jeg fingrane for att det iallefall blir i neste uke,han er uansett bestlt.

Dere skal få en titt selv om alt ikke er helt ferdig )

vi startet med gangen som før var dyp rød fra gulv til midt på og gul resten,kjøpmannsdisken var trekvit og krakken blodrød,nå er det lyst og fint og grønnfargen i møblene fikk vi laget fra en fargesom vi fant inni den gamle veggen )) vi skal ha nytt tepe på gulvet men det får bli til høsten .

velkommen inn på badet ) før hadde vi tapet med rosa og lyseblå blomster,vinduet var bade halve str og glasset var slik att en ikke kunne se ut av,nå er det lekkert i høyglans med lys aqua og kvitt og på vinduet skal jeg ha sitrongul liftgardin )

toalettet blir også rett fram her

speil med leddlys og ja vi gikk for skap og ikke skuffer,armatur til vasken kommer rørleggeren med

her blir det en nydelig fin sitrongul farge i interiøret

dusjkabinetten har hjul så vi kan trille den på plass,ja ikke jeg for jammen var den tunge hi hi ,den er ikke rullet på plass for rørleggeren skal jo bakom ,den er 100×100 og har både hånddusj og takdusj,det bli ved siden av dusjen høgeskapet skal hengast opp )

og siden jeg lærte no att microkluter riper og jeg har gått for høyglans både på vegger og skap så strikker jeg glade kluter i rein bomull til bade,en farge til toalett og en til dei andre tinga ))

Ja sånn har det altså blitt etter uker og måneder med jobb og rot i heimen og vi er så utrolig fornøgde med resultatet ))

Sola skinner og det blir en superfin dag,det ønsker jeg dere også ))

28 kommentarer

Siste innlegg