dagen derpå

God morgen .Det ble en dag full av hygge i går med venner først på dag og familie gjennom kvelden ,da er det godt att jeg lagde rikelig med mat )

når jeg bed damer midt på dag liker jeg å lage salat,i går ble det en fargerik grønn salat og en fyldig kremet salat ,reker og skinker for seg selv så kunne en velge selv tilbehør og til dette hadde vi nystekte loff )

Dette faller alltid i god smak ,så også i går =) og med litt sundt i magen er det godt å unne seg et kakestykke til kaffen )

Da jentene våre kom forsvant neste alt,jeg har en liten skål til lunch i dag ))

Jeg fikk fine gaver,gode dufter og herlige smaker ) og en liten kjøttmeis i glass som henger i kjøkkenvinduet.

No ble det i overkant mye kaffe i går ,og det tok nattesøvnen fra meg,men jeg føler meg uansett utkvilt i dag )

Dagen i dag er blank,men jeg skal ut og gå en tur,det har blitt så altfor lite av det i det siste.Det er skyet ute men tørt og fint så jeg kan trygt gå i sandaler ))

Ønsker dere en nydelig fin dag også i dag ,for jeg har tenkt å ha en fin dag

28 kommentarer

Siste innlegg