jammen ble det steg i dag

I førmiddag gikk jeg en tur ,det var en fin tur men jeg gikk ikke fort ,det går ikke ennå,men jeg greidde da å gå en tur ) langs veien vokser det forskjellige fine blomster

mon tro om dette er engmarihånd

flekkmarihånd

linnea

og nikkevintergrønn,søte små blomser som ikke ruver i terenget,men når det dannes tuer så synes dei ))

Vel heime igjen bestemte jeg meg for å rake litt gras,ja for er mann bonde så må graset rakast hi hi ,men no er ikke jeg bonde lenger,men jordene er her,en av markane bruker ikke å bli slått,men jeg huket han som slår for oss og fikk han til å kutte gresset oppom elva )) og det tenkte eg var en passe jobb å rake ihop.

Nå husker jeg hvor mye jobb det var med slåtten ,for du verden kor masse gras det var ,svetten rann og aktivitetsarmbandet mitt jobbet på spreng hi hi.

Dagens økt er så langt 21611 steg med en aktivitetsnivå på 261% det er året rekord ,men no skal eg sitte still resten av kvelden med god samvittighet ))

og når mannen kom hjem tok han haugane på traktor,her nytter det ikke med en liten hagetrillebåre

for her ble det 3 fulle traktorlass

og her måtte lassene trakkes ned for å få plass ) men jammen godt å få bort gresset også da .

ønsker dere en fin kveld ))

 

18 kommentarer

Siste innlegg