min fredag

Ja den starta med skikkelig tåke langt ned i fjella,det var så grått ute att det passet meget bra å holde seg inne og ta fredagsvasken,ja no tok jeg noe av den vasken i går så da ble det resten i dag )) for når tåka sprekker opp er det kosligere å være ute.

Så også i dag,for da resten av gulva var vasket og vinduene pusset så dukket sola opp,da bar det ut ,men jeg vasket fortsatt ,bare att no ble det innvendigt i bobilen ,så nå er den rein både utvendig og innvendig )

Så var dagen fri til en spasertur,det var plutselig en nydelig og varm sommerdag,jeg ruslet og koste meg med alle inntrykkene langs min vei

det bugner av engblomster,og jeg liker att noen steder står urørt av bonden så vi kan glede oss over all denne vakre blomsterprakten )

jeg fortsetter g mindre vakre bilder kommer til syne

en skikkelig klynge med åmer,ikke et vakkert syn,men tenk alle disse skal forvandles til vakre neslesommerfugler )

vakre gamle uthus inn mellom trærne,ja det er mye å kvile øynene på om en evner å se det,))

Jeg treffer en granne som byder på en stol og den gode praten,tiden flyr avgårde og jeg må videre,ville gå rundt hele garden før middagen skulle planlegges

jeg elsker synet av nyslåtte jorder,nå er det så utrolig fargerikt og fint i naturen vi omgir oss med ) dagen har vært fin den)

18 kommentarer

Siste innlegg