ei superflott dame

dagen i dag har vært så utrolig hyggelig,jeg fikk nemlig besøk av flotte bloggvennine  etdiktomdagen )) vi har møttes en gang tidligere men hun har aldrig vært her inne i fjorden før )) hun kommer nok til å beskrive inntrykka på blogg når hun er hjemme igjen )

Vi fikk oss 2 fine spaserturer her for hun ville jo se litt av plassen jeg bor på )) og den første turen gikk rundt garden

det første vi treffer på når vi kom til utmarka var denne vesle tassen,ikke var den gammel nok til å være særlig redd oss heller ))

Mette skuer utover jordene våre ) og neste gang hun kommer skal vi på fjellet her inne )

Vi går ned igjen og koker oss kaffe og spiser litt lunch før vi nok en gang kler oss for en spasertur,denne gangen langs sjøen bak tunellen ,Mette knipset villig vekk så det kommer nok en del bilder på hennes blogg ))

for som dere ser var det rikelig med motiver som måtte foreviges hi hi ,dagen gikk bare så altfor fort

forran naustet vårt,her skal vi nok lage det fint vi også etterhvert ))for her er det godt å nyte når solen skinner .

Vi går oppigjen og gjør ferdig middagen jeg hadde forberedt på forhånd før jeg fikk besøk,en utrolig kjekk dag ilag med ei superflott dame ) det var så utrolig hyggelig med besøk og jeg gleder meg allerede til neste treff ))

30 kommentarer

Siste innlegg