Det tok hele dagen

I dag våknet jeg til blå himmel,det ville bli en nydelig dag )) dagen var dermed helt perfekt for å endelig få beiset plattingen på oppsiden av huset,det er ingen liten platting så jeg reknet med att det ville ta tid,men jammen tok det hele dagen,og nå er jeg skikkelig sliten i armene .

den lille platten i forgrunn her er trappa forran døra ))

Når jeg nå var ferdige hadde jeg gått 20411 skritt det sier jo litt om størrelsen på plattingen eller )

i tillegg har vi en lang benk fastskrudd i platten,ryggen står igjen å beise på den ,men jeg fikk da tatt setet,da jeg hadde igjen nok en liten platting på utsiden av denne fikk jeg noen regndråper,da var det på tide å gi seg ,så får eg heller ta litt småplukk en annen dag )) uansett hadde jeg ikke armer til mer i dag.

Når jeg først var ute med kamera knipset jeg litt på min vei inn igjen ))

fagerbusken er i ferd med å komme med et vell av små rosa klokker no

en storblomstret storknebb og det yrte av humler i den,men i dag var dei stressa og hadde ikke tid til å sitte i ro )

ja så har det plutselig dukket opp en revebjelle og den ser ut til å ha en litt annen farge en normalen,ikke husker jeg å ha plantet den ,men den er velkommen i hagen min alikavel,er spendt på denne fargen når den har sprett skikkelig ut ))

Ønsker dere en fin kveld )

20 kommentarer

Siste innlegg