1 juli

da har vi kommet til den første virkelige sommermåneden,den starta eg med å vaske hus,deilig når alt kan stå oppe og lufte seg )) da det var gjort tok eg med kamera på tur ,det var dråper eg tenkte på,men dei var blåst bort alle som en ) så jeg rusla der ,møtte ei vennine og rusla en tur ilag md henne,på hjemvei dukket det alikavel opp noen motiv som vart verdt å bli foreviget

det var en fin dag ,jeg gikk der med nesen peket nedover ) firkløver betyr lykke sies det,men hva med 5 kløver da?

for det fant jeg på min vei idag

jeg plukket meg en neve med antioksidanter,og det smakte så mye bedre enn en pille kjøpt på butikken )

noen som koser seg

disse dyrene brydde seg virkelig ikke om att jeg ruska med kamera )

men da kamera kom litt for nerme denne som hadde det veldig travelt på årets bringebær ,rettet han ut armen og sa stopp hi hi

så den fikk fred og jeg rusler videre

jeg hører et pust,det er noen niser som jakter nær land

og jammen kom jeg over noen fine nattfioler også ))

det ble en runde i grønnsakahagen også,men det får bli et eget innlegg

0 kommentarer

Siste innlegg