en dag ved sjøen

i dag fikk vi en så deilig dag,jeg vasket huset tidlig før jeg ruslet en tur og samlet sammen noen steiner som var sånn noenlunde flate ) disse ble i kveld hentet av min mann med traktor,men det får dere se bilde av neste uke )

Så tok jeg en pause og klippet av all bling på desigualteskjorta mi,dei raspet som et råkostjern

fint ja,men vel mye paljetter

jeg likte den myyyyyyye bedre uten bling,no rasper den ikke armen min.

da jobben var gjort pakket jeg en liten pose og ruslet en tur ned til sjøen,bade ? nei det gjorde jeg ikke

men jeg sola meg,og rydda støda for tang og tare )

jeg hadde med tusjer og en liten mini fargebok )) som jeg hygget meg med da føttene hadde fått nok av kaldt vann )

Medan jeg sitter der begynner linerla å bråke noe forferdelig,jeg tenkte det var ungen som nermet seg meg,men det var noe helt annet som ble jaget forbi mine ben )

det var en liten unge ja,men ikke linerla sin,det var en minkunge

den går forbi meg,svømmer over naboen sin stød før den gjemmer seg i muren

men den er nyskjerrig og kommer ut ,og den er vel klar over att jeg sitter der ,for den ser rett på meg

titt titt )

Jeg rusler opp igjen da det skyet litt til,der treffer jeg en nabo som blir med opp til meg for en prat ,og da hun drar slapper jeg av til mannen dukker opp,sola hadde for lengst dukket opp igjen ,så da be middagen grillet ute i solveggen .

Etter middag henter vi steinen min,mannen slår plen og jeg får steinen på plass) en kjekk dag,men no skal eg bare slappe av resten av kvelden )

14 kommentarer

Siste innlegg