opperasjon stein i hagen

I dag fikk vi nydelig solskinn til frokost,så vi kunne nyte varmen på altanen,men utover førmiddagen skyet det til og no regner det,sånn er det noen dager.

Siden det regner er det vel en passende dag med oppdatering stein i hagen ) ja for som dere sikkert har fått med dere har jeg omøblert noen planter i hagen,der er for att det skal bli mindre arbeid for meg med luking ))

en sammensurie av stauder og vintergrønt

ble bra etter en del omplanting og duk kom på så ugresset ikke fikk så gode vilkår lengre

og fredag kvelden fikk jeg stein på ) no ligger disse småhellene såpass tett att det haster ikke med litt singel mellom sprekkene 

jeg er godt fornøgd med resultatet jeg )

en gang var alt dette et svært staudebedd,og det hadde iallefall ikke denne kroppen helse til å holde fint )

Nei stein og duk er tingen ) iallefall om en har tilgang på gratis stein,en handymann og en traktor hi hi

denne gule planten som jeg har framme på kanten elsker humlene,da jeg styrte på fredagskvelden telte jeg over 40 humler på disse gule blomstene ) synd eg ikke fikk alle med på ett bilde

))

16 kommentarer

Siste innlegg