litt av hvert

God morgen.

Jeg har ikke helt kommet ut av feriemodusen,men det kommer litt etter litt og hverdagen innhenter meg .

Jeg har jo fått vasket opp alt av kle,så ser jeg på bloggen til Gretashobby att hun er i full sving med bærplukking,da måtte jo jeg i gang jeg også )

så fredagen gikk mye med til det

og da snakker vi om villbringebær.

Da jeg våkna i går tenkte jeg igjen på bærplukking,men slik ble det ikke for vi tok bilen og kjørte på tur,ja vi dro på shopping rett og slett )

Det ble ny bluse og sko på fruen men jeg liker også å kjøpe spennende smaker og fine ting til heimen

som disse fine putetrekka til sofaen )

og kulinariske gobiter,disse fant jeg hos søstrene grene ) ja for jammen har det kommet en søstrene grene butikk på Moa til min store overaskelse )

Jeg var innom butikken til bloggvennine Venke men hun var på ferie .

Da vi hadde kommet over på den rette siden med ferge igjen tok vi veien over Standal hjem igjen,en fin tur over fjell

det er godt å nyte denne utsikten innover fjordane våre

Vel heime spiste vi litt,men jeg var rastløs,så vi kledde på oss igjen og rusla en fin kvelstur,det gjorde godt )

det var en vakker kveld og forden kokte av skrikande måser,det betyr makrell i fjorden ) så snart skal eg se om jeg greier å få en eller to på kroken )

I dag er dagen like så fin som i går,tenker jeg skal gå en tur i skogen,er jeg heldige finner jeg noen gobiter der som kan bli med meg hjem ) ønsker dere en fin søndag

12 kommentarer
    1. Så fine bringebær! Ja du får nok masse fine bær i fryseren etter sommeren..mye å ta av der ute..Så flotte putetrekk! Ja du har så nydelig utsikt rundt deg hver dag!! Heldige du! HA en nydelig da, og håper du får litt fisk i dag da! Shit fiske!! HA en god dag!

    2. Tenker du hadde plukka brigebær uten at du såg kva vi har gjort i det siste eg. Men kjekt å bli nevnt da :). Høyres ut som ein topp dag på Moa da. Dit kunne eg godt tenkt meg å dratt igjen, men vi får sjå kva det blir til. Blir ikkje i år tror eg. No har eg laga verdens beste sveler i følge min kjære. God lunch han ja. Smakte ei eg og. Var ikkje verst.
      Håper du finner mange fine sopp i dag da. Kos deg hvertfall.

    3. Villbringebær er de aller beste bringebærene! Her har det regnet så mye at bærplukking ikke er så gøy, våte og vassne bær er ikke det jeg vil ha. Så her må bærene kjøpes om jeg vil ha… Håper du fikk deg en fin tur i skogen, her er det bare vått og jeg har brukt søndagen til rydding og matlaging 🙂

    4. Hei, har kost meg masse med dine innlegg. Både med bilder og tekst, men lurer nå veldig på hvor ferieturen deres gikk i år. Ser og forstår av bildene at dere har vært mange ulike plasser. Du er ei aktiv dame med mange jern i ilden.Unik. ikke mange som er så driftig. For er masse av det du gjør som må ta timesvis. Gratulerer med bryllupsdagen som var.

    5. fjellgeitbundingen: tusen takk ) hyggelig att du liker mine krumspring i hverdagen hi hi .
      Siden jeg er uføretrygda og har en lidelse som ikke lar seg opperere så må jeg være litt i aktivitet ellers stivner jeg helt ,hi hi.
      Ferien vår i år starta hos elsdte sønn på Melhus,siden reiste vi til Sverige noen dager,tilbake i norge ble det overnatting på Gol,Elverum og på Valdresflya ,men klart vi stoppa mange steder mellom overnattingane også bare for å se og nyte og kanskje spise middag )

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg