det øser ned

jada jeg trodde vi fikk litt klarvær i dag,men nei her bøtter det ned.Ikke alt i hagen liker slike vannmengder,men jeg får ikke gjort noe med det.

Jeg tok meg en tur i grønnsakshagen for å se på tilstanden,noe er det å hente der,men du verden så mye mere det kunne vært om det var varmt og sola kunne skinne .

Nå er det ikke slik,og jeg får glede meg over det som kommer for noe er det )

i dag tok jeg inn 3 fine squash

en fin bukett med bladbeter (mangold )

en svær bolle med 2 sorter salat

luftløk og noen fine neper

det er mye å hente av dette der ute så jeg klager ikke ,i tillegg er det litt grønnkål,persille,dill,oregano,agurkurt ,gressløk ,ja litt forskjelligt som kommer,men hadde det sluttet å regne nå og sola hadde varmet hadde det kommet mere,.

I dag har jeg laget en deilig og fyldig suppe til middag med grønnsaker fra både hagen og butikken ,når snøen legger seg i toppane i august da trenger vi noe å varme oss på,så jeg tok å fyrte litt i peisen også

ønsker dere en varm og fin kveld )

24 kommentarer

Siste innlegg