en herlige helg

Vi tok på finklea sette oss i bobilen og reiste i bryllup på lørdag )) og været kunne i blitt mer perfekt ,har desverre ikke innhentet løyve til å legge ut bilder ab brura som jeg er tante til,så dere får nøye dere med et bilde bakfra ) men hun var strålende vakker

våre to elsdte barnebarn ))

elsdte datteren vår )

og fruen selv ))

festen var i et naturskjønt område

vi sov i bobilen med denne vakre utsikten.

Dagen i dag måtte bli litt mer aktiv så vi kjørte til Runde og gikk en tur i fjellet

det var fin teperatur,men tåke

det var mange store fugler som fløy opp,men vi kunne ikke se hva det var pga tåka,men vi fant svar på vei ned igjen da leste vi på et skilt

det var storjoer,og hva annet møtte vi på vei ned igjen,da uten like mye tåke ?

en storjo unge )

tåka kom og gikk ,det gav en helt spesiell stemning

bak tåka det kan vi ane hvor bloggvennine etdiktomdagen bor

plutselig letner det og vi kan se gjennom tåken

det var ikke bare store fugler i fuglefjellet,det var mange små også som denne vesle skjønne

vi hører masse skrik,vi nermer oss fjellsiden med havsuler

dei var i hopetall,den største av alle sjøfuglane på Runde ) den har et vingespenn på 170-180

jeg var såååååå fornøgde,tåka holdt seg borte medan vi var hos havsulen

veien går videre og da kommer selvsagt tåka igjen

den var så tett att jeg tulla litt med retningen,men så kunne jeg se denne trebelagte stien som jeg og Mette gikk,da hadde jeg kontrollen i tåkehavet

og så var vi ute av tåka igjen og kunne se ned på bebyggelsen

så var vi nede og rusler tilbake til bobilen,men det var sjøfugler her nede også

det har virkelig vært en minnerik helg ))

28 kommentarer

Siste innlegg